logo

Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Meow  
#1 Posted : Monday, October 1, 2012 3:33:42 PM(UTC)
Meow

Rank: Newbie

Groups: Registered
Joined: 5/28/2012(UTC)
Posts: 8
Woman
Location: Sofia

Здравейте,

Супер досадно ми е, когато започвам месеца с едно безкрайно триене на сметки, които съм въвела в даден момент, но не ползвам към сегашния. Бих искала да имам възможност да изтрия перманентно тези сметки, като това не променя данните, в месеците, в които са използвани.
Подреждането на сметките е в реда на добавянето им, което отново е супер неудобно. Редно е да имам възможност да запазя определен изглед, а не да пренареждам всеки месец.

Въпросът с формата на датата все още е на линия. И във връзка с датите не въвеждам разходите всеки ден. Когато ги въвеждам наведнъж за няколко дни, трябва да записвам отделно дата. Няколкото дни поради невъзможност да посоча дата ми излизат като дневен разход. Това не е съществено, но все пак го споменавам.

В случай, че тези опции са възможни, а аз просто не съм видяла къде са настройките за тях, ще бъда благодарна да ми ги посочите.

Мерси.
MyHomeBills  
#2 Posted : Monday, October 1, 2012 7:14:28 PM(UTC)
MyHomeBills

Rank: Administration

Groups: Administrators
Joined: 1/25/2012(UTC)
Posts: 41
Man

Originally Posted by: Meow Go to Quoted Post
Здравейте,

Супер досадно ми е, когато започвам месеца с едно безкрайно триене на сметки, които съм въвела в даден момент, но не ползвам към сегашния. Бих искала да имам възможност да изтрия перманентно тези сметки, като това не променя данните, в месеците, в които са използвани.
Подреждането на сметките е в реда на добавянето им, което отново е супер неудобно. Редно е да имам възможност да запазя определен изглед, а не да пренареждам всеки месец.

Въпросът с формата на датата все още е на линия. И във връзка с датите не въвеждам разходите всеки ден. Когато ги въвеждам наведнъж за няколко дни, трябва да записвам отделно дата. Няколкото дни поради невъзможност да посоча дата ми излизат като дневен разход. Това не е съществено, но все пак го споменавам.

В случай, че тези опции са възможни, а аз просто не съм видяла къде са настройките за тях, ще бъда благодарна да ми ги посочите.

Мерси.


Здравейте,

Благодаря за обратната връзка! По-долу ще се постарая да отговоря на поставените въпроси:
Originally Posted by: Meow Go to Quoted Post

Супер досадно ми е, когато започвам месеца с едно безкрайно триене на сметки, които съм въвела в даден момент, но не ползвам към сегашния. Бих искала да имам възможност да изтрия перманентно тези сметки, като това не променя данните, в месеците, в които са използвани.


Такава възможност съществува в момента - може съвсем лесно да маркирате всички сметки за месеца и да ги изтриете наведнъж:
Select all records - MyHomeBills

Originally Posted by: Meow Go to Quoted Post

Подреждането на сметките е в реда на добавянето им, което отново е супер неудобно. Редно е да имам възможност да запазя определен изглед, а не да пренареждам всеки месец.


Сметките са подредени в реда, в който са добавени. Това е и единствената логична подредба. Може да промените реда им като използвате бутоните в долната лява част на главната таблица:
Move selected records - MyHomeBills
Move selected records - MyHomeBills

Следващото обновяване на системата е предвидено за средата на октомври месец, като в средата на декември ще въведем функционалност позволяваща свободното разместване на записи в таблицата и съответно запазване на тази подредба.

Originally Posted by: Meow Go to Quoted Post

Въпросът с формата на датата все още е на линия.


Проблемът с EN-us формата на датите остава неразрешен. Това се дължи на локалните настройки на сървъра ни. Подобна промяна е рискована, понеже в момента не разполагаме с отделен сървър, където да тестваме всички функции и работа на MyHomeBills. За момента това има нисък приоритет в нашия списък от задачи и подобрения и за съжаление не мога да се ангажирам с конкретен отговор.

Originally Posted by: Meow Go to Quoted Post

И във връзка с датите не въвеждам разходите всеки ден. Когато ги въвеждам наведнъж за няколко дни, трябва да записвам отделно дата. Няколкото дни поради невъзможност да посоча дата ми
излизат като дневен разход. Това не е съществено, но все пак го споменавам.

Може да въведете краен срок на запис при въвеждането му или след като няколко записа са въведени да промените всички и да запазите промените като натиснете бутона 'Запази' Моля за повече пояснения за проблема.

Поздрави,
Димитър Русев
Meow  
#3 Posted : Tuesday, October 2, 2012 11:36:56 AM(UTC)
Meow

Rank: Newbie

Groups: Registered
Joined: 5/28/2012(UTC)
Posts: 8
Woman
Location: Sofia

Здравейте,

Методите за изтриване и подреждане на сметкоите, които сте описали ползвам и сега. Интересувах се дали съществуват инструменти, с които да изтрия всички сметки, които не съм ползвала или вече не ползвам, с цел следващия месец да не ми излизат. От отговора Ви разбирам, че на този етап няма такава възможност.

Относно ситуацията с датите, която ме молите да обясня по- подробно:

Понякога нямам възможност, друг път нямам желание да влизам по няколко пъти на ден за описване на направените разходи. След като се съберат такива за 3-4 дни, сядам да ги въведа в системата, която разпознава само текущата дата.

[img=http://dox.bg/files/dw?a=89e7ced96ahttp://]Screen[/img]

Посочения линк съдържа скрийн, с който илюстрирам ситуацията - голяма част от разходите са въведени на 01.10.2012, което не означава, че са направени същия ден.
Съответно опцията "Днес похарчих" почти никога не излиза точна не, че е болка за умиране точно това.

Поздрави :)
MyHomeBills  
#4 Posted : Tuesday, October 2, 2012 1:09:18 PM(UTC)
MyHomeBills

Rank: Administration

Groups: Administrators
Joined: 1/25/2012(UTC)
Posts: 41
Man

Здравейте,

Originally Posted by: Meow Go to Quoted Post
Здравейте,

Интересувах се дали съществуват инструменти, с които да изтрия всички сметки, които не съм ползвала или вече не ползвам, с цел следващия месец да не ми излизат. От отговора Ви разбирам, че на този етап няма такава възможност.


Мисля, че не разбирам какви са критериите, които определят кои сметки се използват или не. Нека разгледаме следния сценарий:
През месец януари въвеждате сметка, която отбелязвате като повтаряща. Съответно тази сметка се копира за оставащите месеци от годината (или всички). Правите това за още няколко сметки, през февурари, март и т.н., като тях маркирате като повтарящи също и те се копират и за оставащите месеци (или всички за годината). По какъв критерии може да се определи кои сметки смятате за валидни или пък не желаете да използвате? Друг вариант, който бих могъл да предложа е да маркирате с флаг отделни записи и после да изтриете само тях. Може да разгледате инструкцията за поставяне на флаг тук:Маркиране с флаг

Originally Posted by: Meow Go to Quoted Post

Понякога нямам възможност, друг път нямам желание да влизам по няколко пъти на ден за описване на направените разходи. След като се съберат такива за 3-4 дни, сядам да ги въведа в системата, която разпознава само текущата дата.


Сега разбрах, че имате предвид датата на записите в разбивката към дадена сметка - в действителност там се записва само датата на въвеждане, като не може да запишете краен срок или друга дата. Това е така, именно понеже това е разбивка към главна сметка, която вече има краен срок. Въвеждането на друго поле за краен срок би противоречало на крайният срок на главната сметка към която разбивката принадлежи. Предполагам искате да добавите ново информационно поле за дата различна от моментната при въвеждането. За съжаление не планираме такава функционалност в бъдеще. Може да ползвате полето 'Описание' за да въведете някаква описателна дата или други пояснения.

Originally Posted by: Meow Go to Quoted Post

Съответно опцията "Днес похарчих" почти никога не излиза точна не, че е болка за умиране точно това.


функцията "Днес похарчих" за съжаление не работи съвсем коректно. Ако изтриете записи се показва отрицателна стойност, в което има логика но е неинтуитивно за повечето потребители. Вече получихме няколко запитвания относно този проблем и той е включен в следващото обновяване на системата.

Благодаря ви отново за обратната връзка и се надявам, че намирате отговорите ми за донякъде полезни. Оставаме на ваше разположение. Не се колебайте да се свържете с нас тук във форума или на адрес support@myhomebills.info при възнкнали затруднения или проблеми свързани с използването на системата.

Поздрави,
Димитър Русев
MyHomeBills

Edited by user Tuesday, October 2, 2012 1:15:08 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Users browsing this topic
Guest (3)
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You can create polls in this forum.
You can vote in polls in this forum.